Виноградівська територіальна громада
Херсонська область, Херсонський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Заява про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

Дата: 03.11.2020 11:27
Кількість переглядів: 514

 

Фото без описуВИНОГРАДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОЛЕШКІВСЬКОГО РАЙОНУ

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Ларіонова,7, с.Виноградове Олешківського району Херсонської області , код ЄДРПОУ 04402327, e-mail: vinradas@ukr.net,тел. 58-183;факс 58-169

від 03.11.2020                                                                                                                          

 

 

Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

  1. Виноградівська сільська рада, Олешківського району Херсонської області виступає замовником проекту містобудівної документації,  Генерального плану с. Тарасівка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області (далі – Генеральний план), відповідно до Рішення Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області XXX-ї сесії сьомого скликання №647 від 21.02.2019р.

на підставі Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Закону України «Про місцеве самоврядування».

  1. Генеральний план є документом державного планування місцевого рівня, розроблений на основі затвердженої містобудівної документації, Схеми планування території Херсонської області, технічної документації по встановленню меж с. Тарасівка, плану внутрішньогосподарського землекористування, технічної документації з нормативної грошової оцінки земель, топографо-геодезичних досліджень 2019 року розроблених ДП «Херсонгеоінформ».

Генеральний план розроблено з метою:

-корегування меж населеного пункту з доповненням територій під розширення житлової території;

- розроблення у складі Генерального плану схеми зонування території населеного пункту;

- врахування існуючих та встановлення проектних соціально-економічних, архітектурно-будівельних, санітарно-гігієнічних та інженерно-технічних вимог.

Затверджений у чинному порядку Генеральний план села стане обов’язковим документом для всіх організацій та установ, які будуть використовувати землі в планувальних межах та здійснювати будівництво на території населеного пункту.

  1. В межах с. Тарасівка розташовані підприємства, сільськогосподарського напрямку які відносяться до 4-ї та 5-ої санітарної класифікації, санітарно-захисна зона яких, розповсюджується на території існуючої житлової забудови населеного пункту.

У центрі села по вулиці Дружби  розташоване діюче кладовище площею 3,0 га. Охоронна зона навколо кладовища встановлена 300м.

  1. Промислові, сільськогосподарські та інші об'єкти, є джерелами забруднення навколишнього середовища хімічними, фізичними та біологічними факторами, є джерелами забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами, із неприємним запахом, є джерелами шуму, ультразвуку, вібрації, статичної електрики, електромагнітних та іонізуючих випромінювань та інших шкідливих факторів, що можуть у тому числі призвести до погіршення стану здоров’я населення.

Село електрифіковане, газифіковане, радіофіковане і телефонізоване. Теплопостачання та каналізаційна мережа відсутні, заклади освіти на автономному забезпечені теплом. Централізоване водопостачання (артезіанські свердловини, водонапірні вежі) прокладене, але не працює. Жителі села використовують власні свердловини. Центральні вулиці села мають асфальтове покриття. Мережі вуличного освітлення, дощової каналізації та проводового мовлення в селищі відсутні.

Транскордонних наслідків для довкілля та здоров’я населення не передбачається.

  1. У разі не затвердження документу державного планування Генерального плану, планування розвитку с. Тарасівка буде здійснюватися не враховуючи зону меж населеного пункту, за допомогою розроблення окремих проектів містобудівної документації, детальних планів території на частини населеного пункту, в яких питання врахування існуючих та встановлення проектних містобудівних, соціально-економічних, архітектурно-будівельних, санітарно-гігієнічних та інженерно-технічних вимог, буде вирішуватись окремо.

  2. Додаткових досліджень та вишукувань окрім зазначених у пункті «2», не передбачається.

  3. Проектом Генерального плану передбачається:

- Подальші захоронення на території перспективного кладовища, що розташоване на захід за межами населеного пункту, на відстані 355 метрів від житлової забудови;

-влаштування самопливної каналізаційної мережі та напірного колектора до проектної установки місцевих очисних споруд типу «BIOTAL», з метою забезпечення охорони ґрунтів від забруднення стоками;

-за межами села на північ, на нормативній відстані від житлової забудови,  проектом передбачається розміщення перспективного полігону ТПВ у комплексі з сортувальною станцією площею 5,0588 га.

Проектом передбачається влаштування на території населеного пункту системи зелених насаджень, яка в поєднанні з природно-ландшафтними умовами та архітектурно-планувальним рішенням буде сприяти покращенню мікроклімату та створенню сприятливих умов для життя та відпочинку населення, відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019  таблиці 8.1. 

Для реалізації заходів передбачених рішеннями генерального плану, на територіях житлової забудови, що розташовані в межах санітарно-захисних смуг виробничих та комунально-складських підприємств, з порушенням вимог санітарних та будівельних норм, встановлюється спеціальний режим використання території відповідно до схеми зонування території населеного пункту, зони Ж-1с, який передбачає поступову зміну функціонального призначення зазначених територій та відселення мешканців на території проектної житлової забудови населеного пункту.

Території проектних виробничих та інших об’єктів, що є джерелами забруднення навколишнього середовища хімічними, фізичними та біологічними факторами, відокремлюються від житлової забудови санітарно- захисними смугами.

  1.    Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Пропонується така структура Звіту із СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

3) характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
 4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

5) зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;

6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності – 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;
 8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;
 10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-9 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

  1. Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки Генерального плану с. Тарасівка Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області подаються до: виконавчого комітету Виноградівської сільської ради Олешківського району Херсонської області.

 

Відповідальна особа: Макарчук Ольга Володимирівна телефон +380987604632, tarasovka_@ukr.net

Строк подання зауважень і пропозицій становить 15 днів, до 19.11.2020.

 

Сільський голова                                                                                    Сергій ШМАТЕНКО

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь