Виноградівська територіальна громада
Херсонська область, Херсонський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

План Соціально-економічного розвитку Виноградівської об'єднаної територіальної громади

 -    від 24.12.2020 року  ПЛАН соціально-економічного розвитку Виноградівської сільської об‘єднаної територіальної громади на 2018-2022 роки

-ПЛАН соціально-економічного розвитку Виноградівської сільської об‘єднаної територіальної громади на 2018-2022 роки

 

 

Україна

 

Виноградівська сільська територіальна громада

Олешківського району Херсонської області

 

ПЛАН СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ

ВИНОГРАДІВСЬКОЇ ОБЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2018 - 2020 РІК

 

Виноградівська ОТГ

 2018 рік

 

  •  
  1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА ПЛАНУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ…………………………………………………………….….....4

1.1.Географічне розташування……………………………………..……….4

1.2.Демографічна характеристика об’єднаної громади….……………….6

1.3. Ряд приватних підприємств та фізичних осіб підприємців об’єднаної громади...............................................................................................................7

  1. АНАЛІЗ СИЛЬНИХ СТОРІН, МОЖЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ, СЛАБКИХ СТОРІН ТА ЗАГРОЗ РОЗВИТКУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ (SWOT-АНАЛІЗ)………….………………………………………………….……..8
  2. ЦІЛІ ТА ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ……………………………………………………….....……...10
  3. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА МЕХАНІЗМИ ПЛАНУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ………………….………………..…......11

Ціль 1: Забезпечення розвитку сільських територій ОТГ………….....….11

Ціль 2: Екологічна безпека та ресурсозбереження ……………...………..16

Ціль 3: Удосконалення розвитку людського капіталу………………..…...18

  1. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЛАНУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ……………...…………………………..19
  2. МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЮ ПЛАНУ………………………………………………………………….....20
  3. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА МЕХАНІЗМИ ПЛАНУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ……………………..………………...…21

 

 

  •  

План соціально-економічного розвитку Виноградівської об’єднаної територіальної громади на 2018- 2020 рік (надалі Програма ) розроблена виконавчим комітетом на основі аналізу поточної ситуації в господарському комплексі об’єднаної громади виходячи із загальної соціально-економічної ситуації, що склалася на відповідній території,з урахуванням можливостей та місцевих ресурсів, відповідно до пріоритетних напрямків розвитку населених пунктів об’єднаної територіальної громади.

Програма роблена на підставі Закону України “Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України” від 23.03.2000 р. №1602 – ІІІ; постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2003 року №621 “Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету”; вимог до реалізації Плану дій “Україна - ЄС”, Розпорядження КМУ від 01.10.2014 року №902 “Про національний план дій з відновлювальної енергетики на період 2020 року” та Стратегії інноваційного розвитку України на 2010 – 2020 років умовах глобалізаційних викликів”.

Законодавчим підґрунтям розроблення Плану є:

  • Конституція України;
  • Закон України “Про засади державної регіональної політики”;
  • Закон України  “Про стимулювання розвитку регіонів”;
  • Закон України  "Про місцеве самоврядування в Україні"; 
  • Закон України "Про транскордонне співробітництво";
  • Закон України  "Про регулювання містобудівної діяльності";
  • Закон України  "Про державні цільові програми";
  •  Закон України "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України";
  • Закон України  "Про Генеральну схему планування території України";
  • та інших законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, а також міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України;
  • Державна стратегія регіонального розвитку на період до 2020 року;
  • Стратегія розвитку Херсонської області на період до 2020 року;

План соціально-економічного розвитку населених пунктів Виноградівської об’єднаної територіальної громади на 2018-2020 рік базується та враховує головні цілі та завдання, які визначені «Стратегією розвитку Херсонської області на період до 2020 року».

Мета Програми – вироблення та втілення єдиної політики розвитку Виноградівської громади об’єднаної територіальної громади у 2018 - 2020 роках в контексті єдиної політики розвитку Олешківського району та Херсонської області, що вимагатиме реалізації пріоритетів у соціальній та економічних сферах із запровадженням чіткої взаємодії з усіма гілками влади.

Основною метою Програми є творення умов для забезпечення соціально-економічного розвитку  ОТГ.

 

1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА ПЛАНУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ ОБЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

1.1. Географічне розташування

Виноградівська громада утворена шляхом добровільного об'єднання

територіальних громад : Виноградівської сільської (село Виноградове), Тарасівської сільської (села: Клини, Привітне, Тарасівка, Рідне)та Брилівської селищної рад (смт Брилівка,село Мирне)

код ЄДРПОУ: 04402327

Поштова адреса: 75144, Україна, Херсонська область, Олешківський район, с. Виноградове, вул. Ларіонова, буд. 7

Контактний телефон (05542) 58-183; факс (05542) 58-169

Електронна адреса: vinradas@ukr.net

Територія об'єднаної Виноградівської громади займає площу

359,942 кв. км.

Адміністративним центром Виноградівської громади є село Виноградове, в якому розміщені органи місцевого самоврядування громади.

Територія Виноградівської громади згідно з адміністративно - територіальним устроєм України входить до складу Олешківського району Херсонської області

Відстань від адміністративного центру громади до районного центру - 51 км (автошлях з асфальтованим покриттям)

Відстань від адміністративного центру громади до обласного центру -76 км (автошлях з асфальтованим покриттям)

Територія громади межує  : на півночі – з Костогризівською с/р та Великокопанівською ОТГ,на північному сході – з Голопристанським районом, на півдні – з Скадовським районом, на південному заході – з Каланчатським районом, на заході – з Ювілейною с/р,

 

Порівняльна таблиця громади, району та області

Регіони

Площа, км2

Площа у%

до загальної площі/

району/

області

Населення

Населення у %до загального населення/району/

області

Густота населення

Громада

362,4 км²

20,6%(1,3%)

11 761 чол.

16,5% (1,1%)

31 осіб/ км²

Район

1756 км²

100% (6%)

71 372чол.

100% (6,7%)

25 осіб/км²

Область

28 461 км²

100%

1,064 млн

100%

37.01 осіб/км²

 

 

Відстань та розташування між населеними пунктами ОТГ

№ п/п

Назва населеного пункту

Відстань до центру ОТГ (кілометри доріг)

1

Адміністративний центр ОТГ-

село Виноградове

 

2

с. Клини

12 км

3

с. Тарасівка

14 км

4

с. Привітне

23 км

5

с. Рідне

25км

6

смт Брилівка

25 км

7

с. Мирне

31 км

 

 

1.2. Демографічна характеристика об’єднаної громади

До об’єднаної громади з центром в селі Виноградове Олешківського району, Херсонської області входять 6 сіл та 1 селище міського типу із загальною чисельністю населення        11 761чол., а саме:

№ п/п

Назва населеного пункту

Назва сільської ради, якій підпорядкувався населений пункт до об’єднання

Кількість населення

1

Адміністративний центр ОТГ- село Виноградове

Виноградівська сільська рада

4 283

2

с. Клини

Виноградівська сільська рада

551

3

с. Тарасівка

Виноградівська сільська рада

1 933

4

с. Привітне

Виноградівської сільська рада

488

5

с. Рідне

Виноградівська сільська рада

93

6

смт Брилівка

Виноградівська сільська рада

3 998

7

с. Мирне

Виноградівська сільська рада

415

Разом:

11 761

 

Після подій 2014 року рівень заробітчанської еміграції зріс практично в двоє. Населення емігрує працювати закордон Росія, Польща та інші країни Європи.

 

Рівень заробітчанської еміграції:

 

 

РАЗОМ по всій ОТГ

Адміністративний центр ОТГ

Населення

1

Разом

11 761

4 283

2

Чоловіків

5 203

1 820

3

жінок

6 558

2 463

Віковий розподіл

4

0-17

2 940

1 060

5

18-35

1380

433

6

36-60

2 430

1 090

7

61 і вище

5 011

1 700

Економічні фактори

8

Рівень міграції%

 

 

9

Рівень бідності%

5,8

5

10

Кількість безробітних

43

12

 

11

Співвідношення працюючих і непрацюючих

 

Для адмін. центру не потрібно

 

12

ВПО/Біженці

30

8

Інваліди

53

19

Пенсіонери

2 903

1 623

Ветерани (втч. АТО)

40

12

Етнічні групи, які компактно проживають в ОТГ

13

Українці

так

так

Інші (прохання конкретизувати)

Росіяни, азербайджанці

росіяни

  •  

1.3. Ряд приватних підприємств та фізичних осіб підприємців об’єднаної громади.

Домінуючі професії: педагоги, медичні працівники, бюджетні працівники, сезонні працівники (польові роботи).

Сільське господарство відноситься до провідних галузей економіки громади, що має значний вплив на рівень та якість життя населення, стабільну роботу галузей, що споживають сільськогосподарську продукцію, формування експертного потенціалу

Головні працедавці на території Виноградівської територіальної громади: ВК «Семеновод», ФГ «Чудова марка», ФГ «Білий», ФГ «Катюша», ФГ «Промінь», ТОВ «Лани Таврії», ТОВ «Сарагашагро», ТОВ «Агроленд-Херсон», ТОВ «Надія Юнікс», ТОВ «Глобус Каховка», ТОВ «Клинівський Світанок», ТДВ «Тарасівська Іскра», ТОВ «ІмперіалАгро ЛТД», ДП «Клини», «ДГ» Брилівське» УААН, СТОВ «Тавріда», СТОВ «Надія», ФГ «Баварія», ФГ «ЛАН-К»,ФГ «Лотос-М», ФГ «Стріла», ФГ «Турбаї».

Відсутність інвестицій та Програми підтримки у розвитку малого та середнього бізнесу не дозволяли створювати нові робочі місця. Фінансова неспроможність сільських бюджетів  впливала на динаміку поліпшення  якості умов життя людей, розробку соціально необхідних проектів.

Для покращення екологічної ситуації у даному регіоні потрібна розробка комплексної Програми.

Домінуюча частина працездатного населення зайнята в особистому селянському господарстві, за рахунок заробітчанства в інших регіонах та країнах.

Виноградівська територіальна громада перетинається загальнодержавною автомобільною магістраллю М-17, яка має відмінний стан. Вона сполучає с. Виноградове з містом обласного значення Херсон, а також районного значення м. Олешки та м. Каховка, та веде до Автономної республіки Крим.

Усі населені пункти громади забезпечені постійним транспортним сполучення з центром громади.

Територією громади проходить автомобільні маршрути с. Виноградове – м. Херсон (с. Виноградове, с. Клини, с. Тарасівка, с. Добросілля, с. Великі Копані, с. Раденськ, м. Олешки, м. Херсон), а також м. Скадовськ – с. Виноградове – м. Херсон. З інших населених пунктів походять автобуси с. Мирне – м. Херсон (с. Мирне, пгт. Брилівка, с. Тарасівка, с. Великі Копані, с. Раденськ, м. Олешки, м. Херсон), пгт. Каланчак – м. Херсон.

Залізничне сполучення: м. Херсон – пгтБрилівка (через станцію Сад).

 

2. АНАЛІЗ СИЛЬНИХ СТОРІН, МОЖЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ, СЛАБКИХ СТОРІН ТА ЗАГРОЗ РОЗВИТКУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ (SWOT-АНАЛІЗ)

SWOT – аналіз

Сильні сторони (S – strengths) - аналіз внутрішніх можливостей, які є  притаманні громаді та належного  від їх      використання сприятимуть розвитку (потрібно  тримати їх в якості сильних, на основі яких відбуватиметься  подальший розвиток

Слабкі сторони (W – weaknesses) - аналіз внутрішніх чинників, які є слабкою ланкою громади, якщо їх не усунути, вони будуть перешкоджати її розвитку (потрібно мінімізувати їх вплив);

 Можливості  (O – opportunities) - аналіз зовнішніх факторів, які безпосередньо не залежать від поведінки  спільноти громади, але які можна розглядати як можливість та після вжиття відповідних заходів,  можуть використовуватися в якості факторів, що сприяють розвитку суспільства;

Загрози  (T – threats) - це тенденції або події в зовнішньому середовищі, які під час відсутності відповідної реакції організації спричиняють значне погіршення стану організації на шляху до виконання своїх планів.

Сильні сторони

Можливості

  1. Нові можливості, нові ідеї
  2. Вигідне географічне розташування
  3. Культурна ідентичність, автентичність, духовні традиції, історія
  4. Позитивна екологія
  5. Наявність агропромислового розвитку щодо вирощування екологічно чистої продукції
  6. Людський ресурс, кадровий потенціал
  7. Наявна діюча інфраструктура
  8. Велика діаспора
  9. Інвестиційна привабливість

 

  1. Можливість транскордонної співпраці (проектна діяльність, обмін досвідом);
  2. Розвиток спортивного виду діяльності (футбол, міні футбол, волейбол, баскетбол, теніс)
  3. Розвиток відновлювальної та нетрадиційної енергетики
  4. Участь у інвестиційних проектах
  5. Поглиблення рівня переробки сг продукції та створення кінцевого продукту
  6. Використання незадіяних об’єктів комунальної власності
  7. Розвиток туристичного потенціалу
  8. Можливості надання соціальних послуг іншим громадам
  9. Можливість покращення умов життя населення/ індекс щастя
  10. Розвиток людського потенціалу
  11. Переробка ТПВ

Слабкі сторони

Загрози

  1. Відсутність генплану;
  2. Мала кількість транспортних перевезень із сусідніми населеними пунктами;
  3. Безробіття;
  4. Низький рівень платоспроможності населення;
  5. Відсутність можливості утилізації ТПВ;
  6. Низький рівень громадянської активності (участь в толоках, організації культурних, просвітницьких, наукових заходах, збереженні довкілля);
  7. Застаріла/відсутня матеріально-технічна база,  високий рівень зношення закладів соціальної сфери;
  8. Відсутність фабрик, заводів, підприємств (деревообробка, виготовлення екопродукції, пекарень);
  9. Високий рівень міграції трудового населення
  10. Відсутність зон відпочинку в населених пунктах ОТГ (дитячі майданчики, лавочки, альтанки );
  11. Слабкий / відсутній Інтернет ;
  12. Зношення ЛЕП;
  13. Потреба водопостачання та водовідведення;
  14.  Стихійна вирубка лісів, лісосмуг;

 

  1. Погіршення екологічної ситуації;
  2. Зниження рівня грунтових вод;
  3. Відсутня нормативно-правова база для забезпечення діяльності ОТГ за окремими напрямами;
  4. Збільшення міграції
  5.  Військові дії на Сході України;
  6. Нестабільна соціально-економічна та політична ситуація в країні;

 

 

  1. ЦІЛІ ТА ПРІОРИТЕТИ РОЗВИТКУ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

Пріоритети розвитку ОТГ:

Виноградівська ОТГ - одна із громад Олешківського району Херсонської області, де економічне зростання є інструментом перетворення його територій у край, де людям комфортно та безпечно жити і працювати, де для жителів ОТГ створено умови для самореалізації, а збереження довкілля є природною потребою людини.

Цілі ОТГ:

1. Розвиток сільських територій.

2. Екологічна безпека та ресурсозбереження.

3. Розвиток людського капіталу.

Цілі 1 – 2 об’єднали спектри втручань, що стосуються окремих сфер діяльності та територій громади. Натомість, ціль 3 "Розвиток людського капіталу" є прямою соціальною інвестицією, яка забезпечує розвиток та збереження населення, демонструє цінність кожного мешканця ОТГ для створення спільного добробуту. Вміння домовлятися й об’єднуватися, демократично приймати рішення і власними зусиллями вирішувати спільні проблеми набувають особливого значення в умовах дефіциту бюджетних коштів. Тому ефективне впровадження проектів, які будуть реалізовуватися в рамках досягнення стратегічної цілі 3, опосередковано сприятиме досягненню решти   цілей.

Реалізація цілей має допомогти перетворити економіку ОТГ з  повільно зростаючої, базованої на великих енерговитратах та виснаженні навколишнього природного середовища економіки на більш сучасну, базовану на інноваціях, активності підприємців, економіку, що ґрунтується на оптимальному розміщенні економічних суб’єктів та ощадливому використанні природних ресурсів ОТГ.

 

 4. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЛАНУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОРАДІВСЬКОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

4.1. Ціль 1: Забезпечення розвитку сільських територій ОТГ.

1.1.Забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарського комплексу.

 У відповідь на існуючі проблеми в галузі сільськогосподарського виробництва План передбачає, що протягом 2018-2020 років першочергову увагу слід зосередити на здійснення заходів щодо:

підвищення рівня конкурентоспроможності сільськогосподарського виробництва на внутрішньому  та   зовнішньому ринках, орієнтованих на інтенсивне впровадження ресурсозберігаючих технологій;

створення необхідних умов для повної реалізації біологічних властивостей рослинницької продукції та підвищення селекційно-генетичного потенціалу продукції тваринництва (особливо в молочній галузі);

відновлення зрошувальних земель сільськогосподарського призначення по агроформуваннях усіх форм власності ОТГ;

урегулювання податкової дисципліни;

розвитку сільськогосподарського виробництва на основі різноманітних форм власності і видів господарювання та створення для них рівних економічних умов, необхідних для самостійної та ініціативної роботи;

формування сприятливого життєвого середовища у сільській місцевості.

Очікувані результати:

збільшення ефективності сільськогосподарського виробництва;

зменшення впливу природно кліматичних умов на розвиток і достигання сільськогосподарських культур;

отримання  конкурентоспроможної сільськогосподарської продукції;

зростання споживчого попиту на вироблену продукцію;

збільшення податкових надходжень до бюджетів усіх рівнів.

Індикатори:

кількість сільськогосподарських підприємств усіх форм власності;

галузева структура сільськогосподарського виробництва;

ефективність сільськогосподарського виробництва, що характеризується показниками продуктивності (урожайність сільськогосподарських культур, продуктивність худоби та птиці);

обсяг експорту сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки;

рівень доходів сільськогосподарських підприємств усіх форм власності.

Завдання

Сфери реалізації проектів

1.1.1.Забезпечення 

вирощування стабільно високих урожаїв рослинницької продукції  та створення високоякісної переробки сировини на засадах інтенсифікації, енергозаощадження й екологічної безпеки

 

  • Проведення оптимізації структури посівних площ до науково-обґрунтованих норм  у сільськогосподарських підприємствах усіх форм власності .
  • Відновлення та налагодження систем                      зрошення на території ОТГ:.         
  • Нарощення об’ємів зберігання зернових та технічних культур.
  • Забезпечення виробництва та зберігання високоякісного насіння озимої пшениці.                                
  • Розвиток органічного землеробства та виробництво органічних продуктів харчування .
  • Підтримка створення та  розвитку сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу по реалізації плодово – ягідної продукції

 

 

1.2. Підтримка зайнятості населення

З метою розширення сфери застосування праці, "детінізації" зайнятості, зменшення диспропорції між попитом і пропозицією робочої сили, створення умов соціального захисту осіб, нездатних на рівних конкурувати на ринку праці, передбачається у 2018-2020 роках здійснити заходи щодо:

забезпечення кваліфікованими спеціалістами підприємства, установи та організації району, зокрема, кадрами галузей освіти, охорони здоров’я, а також робітничих професій.

Очікувані результати:

поліпшення кадрового забезпечення.

Індикатори:

кількісні показники зайнятості населення.

Завдання

Сфери реалізації проектів

1.2.1.Забезпечення попиту на трудові ресурси

  • Проведення системної профорієнтаційної роботи з незайнятим населенням.
  • Легалізація (оформлення) власників земельних часток (паїв), які обробляють їх одноосібно, шляхом створення ПП

 

 

         1.3.Розвиток житлово-комунальної інфраструктури населених пунктів ОТГ

Задля забезпечення задоволення першочергових потреб населення і створення  необхідних умов для функціонування  народного  господарства, першочергова увага у 2018- 2020 роках має бути зосереджена на створенні можливостей:

щодо створення безпечних умов дорожнього руху та автотранспортних пасажирських перевезень на території ОТГ;

щодо відновлення об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів;

щодо надання якісних комунальних послуг;

щодо 100% підвозу школярів до закладів середньої освіти.

Очікувані результати:

збереження існуючої вулично-дорожньої та автотранспортної пасажирської мережі;

забезпечення світлового комфорту у вечірній і нічний час для мешканців ОТГ;

Забезпечення надання якісних комунальних послуг.

Індикатори:

якість доріг комунальної власності та загального користування;

кількісні й якісні характеристики штучного освітлення, що регламентуються нормами;

 

надання безперебійно послуг з водопостачання та водовідведення, вивіз ТПВ.

Завдання

Сфери реалізації проектів

1.3.1. Поліпшення забезпечення населених пунктів питними водними ресурсами

Реконструкція мережі водопостачання та водовідведення в с. Виноградове та смт Брилівка.

Будівництво сучасних очисних.

1.3.2. Збереження існуючої вулично-дорожньої та автотранспортної пасажирської мережі

  • Забезпечення належного автобусного сполучення усіх семи населених пунктів відповідно до затверджених маршрутів загального користування.

1.3.3. Збільшення об'єктів зовнішнього освітлення населених пунктів ОТГ

  • Реконструкція мереж зовнішнього освітлення в  усіх населених пунктах

 

1.3.4. Забезпечення надання належних комунальних послуг

  • Придбання спеціальної обслуговуючої техніки для Виноградівського СКГ ( Екскаватор – навантажувач із щелепним ковшем,  трактор, відвал, фронтальний навантажувач, причіп, подрібнювач навісний на щепу, ківш вузький, косарка роторна, бочка асенізаторна тракторна, асенізатор).
  • Придбання спеціальної обслуговуючої техніки для Комунального підприємства «Технік» Виноградівської сільської ради (трактор, відвал, фронтальний навантажувач, причіп, подрібнювач навісний на щепу, екскаватор із щелепним ковшем, ківш вузький, асенізатор) .
  • Реконструкція ВЛ-0,4 кВ по вул. Вишнева в с. Рідне;
  • Придбання обладнання для  виготовлення брикетів/пелетів (Дробилка молоткова, сушильний комплекс, прес)

 

 

 

1.4.  Удосконалення соціальної інфраструктури населених пунктів ОТГ

Проаналізувавши структуру та зміст соціального простору,  а також враховуючи можливості забезпечення попиту населення на здобуття якісних освітніх, культурних, медичних послуг та допомогу, спрямовану на розв’язання життєвих проблем осіб і окремих  соціальних  груп,  які  перебувають у складних життєвих  обставинах  і  не можуть самостійно їх подолати, виникла потреба у створені оптимальної соціальної мережі відповідно до демографічної ситуації у ОТГ.

Очікувані результати:

задоволення соціальних інтересів всіх верств населення, відносин суспільства і особи, умов праці й побуту, здоров’я, відпочинку.

Індикатори:

рівень послуг із забезпечення задоволення потреб населення у соціальних благах;

кількість функціонуючих об’єктів соціальної інфраструктури.

Завдання

Сфери реалізації проектів

1.4.1. Поліпшення якості та конкурентоспроможності освіти

  • Матеріально-технічне забезпечення функціонування освітньої мережі, а саме:

реалізація проектної пропозиції "Капітальний ремонт клубу села Мирне, Олешківського району, Херсонської області

  • Розробка системи виховання сільської молоді на засадах розвитку життєвих навичок

 

1.4.2.  Підтримка розвитку культури

  • Зміцнення матеріально-технічноїбази Брилівськогоого будинку культури, а саме:

реалізація проектної пропозиції "Капітальний ремонт будинку культури в смт Брилівка»

  • Забезпечення проведення щорічно понад                 20 культурно-мистецьких заходів

1.4.3. Створеннясприятливих умов для занять населення фізичною культурою і спортом

 

  • Проведення щорічно понад п’яти комплексних спортивних заходів за участю учнівської та студентської молоді.
  • Забезпечення участі спортсменів ОТГ на обласних та всеукраїнських змаганнях

 

1.4.4. Забезпечення підвозу дітей до навчальних закладів

  • .Придбання шкільного автобусу для підвезення дітей до навчальних закладів Виноградівської сільської ради

 

4.2. Ціль 2: Екологічна безпека та ресурсозбереження

  1. Створення умов для поліпшення стану довкілля та управління відходами

На сьогоднішній день назріла нагальна потреба ефективного і прискореного розв'язання завдань екологічної безпеки ОТГ та переведення його економіки на модель сталого й екологобезпечного функціонування вже в найближчій перспективі. Першим кроком до цього буде створення належних умов для забезпечення санітарно-епідеміологічної безпеки населення. У переліку завдань не останнє місце посяде розвиток свідомості населення щодо збереження та догляду за навколишнім середовищем. Особливий акцент буде зроблений на формуванні екологічної культури дітей та молоді.

 

Очікувані результати:

підвищення екологічної культури населення.

 

Індикатори:

кількість екологічних навчальних курсів у програмах позашкільних та шкільних навчальних закладів;

охоплення населення послугами зі збирання ТПВ;

наявність рекреаційних зон.

 

Завдання

Сфери реалізації проектів

2.1.1. Формування екологічної культури населення

  • Розробка та впровадження концепції екологічної освіти в позашкільних та шкільних навчальних закладах ОТГ.
  • Проведення серед населення ОТГ просвітницької кампанії, спрямованої на підвищення культури поводження з твердими побутовими відходами та з питань екологічної безпеки

2.1.2. Поліпшення збору та утилізації ТПВ

 

 

  • Розроблення та затвердження ОТГ схеми санітарного очищення населених пунктів відповідно до Закону України  "Про відходи".
  • Забезпечення населених пунктів виноградівської ОТГ технікою та обладнанням  для санітарної очистки, а саме : для упередження виникнення несанкціонованих сміттєзвалищ та засмічення територій населених пунктів – придбання сміттєвозу
  • Охоплення населених пунктів Виноградівської   ОТГ послугами із збирання ТПВ

 

  •  

 

  1. Енергоефективність та енергозбереження

Постійне зростання цін на енергоресурси висуває на перше місце пріоритетність заходів щодо упровадження енергозберігаючої політики в  ОТГ та пошуку енергоефективних технологій виробництва.

Очікувані результати:

досягнення максимальної ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів;

заощадження бюджетних коштів.

Індикатори:

рівень використання газу в загальному обсязі енергоспоживання.

Завдання

Сфери реалізації проектів

2.2.1.Упровадження енергоефективних заходів, раціональне використання енергетичних ресурсів

  • Проведення енергозберігаючих заходів в соціальних закладах ОТГ
  • Створення енергоефективного кооперативу.
  • Розробка проектної документації для комплексного підходу у сфері енергозбереження та підвищення енергоефективності в комунальних закладах Виноградівської ОТГ

 

 

4.3. Ціль 3: Удосконалення розвитку людського капіталу.

3.1. Підвищення громадської активності мешканців

Завдання

Сфери реалізації проектів

3.1.1. Залучення мешканців до вирішення місцевих проблем

 

 

 

  • Поліпшення благоустрою сіл шляхом самоорганізації мешканців ОТГ, а саме:

організація діяльності постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами;

проведення не менше чотирьох суботників на рік.

  • Розширення співпраці ОТГ з міжнародними фінансовими та донорськими організаціями, у                           2018-2020 роках

 

3.2. Посилення ролі інститутів громадського суспільства, взаємодії громадськості та влади у забезпеченні територіального розвитку ОТГ

Завдання

Сфери реалізації проектів

3.2.1.Забезпечення прозорості діяльності місцево ївлади

 

  • Запровадження різноманітних форм спілкування місцевої влади з громадськістю (сходи територіальних громад; особисті прийоми громадян).
  • Організація у разі потреби відкритих консультацій місцевої влади з представниками інститутів громадянського суспільства  у форматі "круглі столи" та "неформальні зустрічі".
  • Проведення моніторингу громадсько-політичних настроїв населення та оцінки суспільно-політичноїситуації в ОТГ.
  • Забезпечення політичної активності громадян ОТГ у виборчому процесі

 

3.2.2.Забезпечення рівного та вільного доступу одержувачів адмін. послуг  до територіально-управлінської інформації

 

  • Взаємодія органів місцевої влади, дозвільних органів, посадових та службових осіб цих органів у сфері організації надання адміністративних послуг за принципом "організаційної єдності".

 

 

 

  1. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЛАНУ

 

Обсяги та джерела фінансування завдань та заходів Плану, діючих та перспективних проектів розвитку Виноградівської об’єднаної територіальної громади, у тому числі за рахунок:

Коштів державного бюджету (субвенції з державного бюджету об’єднаним територіальним громадам на розвиток інфраструктури, державного фонду регіонального розвитку ДФРР);

Коштів місцевих бюджетів, у тому числі власних коштів бюджету об’єднаної територіальної громади.

 

  1. МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЮ ПЛАНУ

Моніторинг реалізації Плану буде здійснювати щоквартально  відділ фінансово-економічних та інвестиційних питань.

Упровадження Плану проводитиметься через реалізацію комплексу організаційних, фінансових та інформаційних заходів, які реалізовуватимуться всіма суб’єктами територіального розвитку. 

 Заходи, які включені до Плану, стануть пріоритетними при фінансуванні як із місцевого бюджету, так і при надходження цільових коштів із бюджетів вищого рівня.

Фінансове забезпечення реалізації Плану здійснюватиметься за рахунок:

Державного фонду регіонального розвитку;

коштів галузевих (міжгалузевих) державних цільових програм та бюджетних програм центральних органів виконавчої влади, що спрямовуються на розвиток відповідної сфери в регіонах;

субвенцій, інших трансфертів із державного та обласного бюджетів місцевим бюджетам;

коштів місцевих бюджетів;

коштів міжнародної технічної допомоги (МЕРМ);

коштів інвесторів, власних коштів підприємств та інших джерел не заборонених чинним законодавством.

У ході моніторингу Плану вирішуватиметься ціла низка завдань:

контроль за реалізацією Плану в цілому;

оцінювання ступеня досягнення прогресу за цілями.

Показники для моніторингу збиратимуться за результатами кожного кварталу  реалізації Плану. На основі зібраних даних готуватиметься  звіт.

         Звіт складатиметься з переліку ключових показників за кожною ціллю, кожним пріоритетом або заходом. Буде містити інформацію про досягнення кожного об’єктивного пріоритету або виконання заходу, оцінювання можливостей досягнення поставлених цілей.

Моніторингові звіти будуть відкритими документами. 

 

 

 

 

 

 

  1. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА МЕХАНІЗМИ ПЛАНУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

 

  1. Реконструкція дитячого садка «Барвінок» з прибудовою двох груп та спортивної зали за адресою: вул. Ларіонова, буд. 11 в с. Виноградове, Олешківського району, Херсонської області. - 5789,879 тис грн.
  2. Реконструкція мережі водопроводу вулиць Маяковського, Островського, Соценка, Часника в с. Виноградове, Цюрупинського району, Херсонської області.-7595,166тис.грн.
  3. Реконструкція водопровідної мережі по вулицях Гагаріна, Гоголя, Партизанська, Суворова в с. Виноградове, Цюрупинського району, Херсонської області.-4243,474 тис. грн.
  4. Реконструкція ВЛ-0,4 кВ по вул. Вишнева в с. Рідне Олешківського району Херсонської області. – 437,158 тис. грн.;
  5. Реконструкція даху сільського будинку культури с. Привітне, Олешківського району, Херсонської області. – 800 тис. грн.;
  6. Капітальний ремонт інженерних систем та обладнання з поліпшенням експлуатаційних показників у ДНЗ ясла-садку «Берегиня», Брилівської селищної ради за адресою: площа Меліораторів, 8, смт. Брилівка, Олешківського району, Херсонської області –1035 тис. грн..
  7. Капітальний ремонт приміщень клубу в с. Мирне Олешківського району, Херсонської області.- 430,076 тис. грн.
  8. Капітальний ремонт ЦКНС смт Брилівка, Олешківського району, Херсонської області.
  9. Реконструкція очисних споруд смт Брилівка, Олешківського району, Херсонської області.
  10. Розробка генерального плану с. Тарасівка, Олешківського  району, Хесронської області
  11. Заходи з енергоефективності, заміна вікон на енергозберігаючі в ЗОШ I-IIст. с. Клини, Олешківського району, Херсонської області.
  12.  Придбання Екскаватор – навантажувач із щелепним ковшем  1000,000 тис грн..4
  13.  Придбання Відвалу на трактор , 2 шт. – 52,000 тис грн;
  14.  Придбання Навантажувача фронтального, 2шт. – 99,600 тис грн;
  15.  Придбання Трактору 2 шт. - 1060,000 тис. грн.;
  16.  Придбання Причепу  на трактор 2шт. - 320,400 тис. грн.;
  17.  Придбання Автобуса шкільного -1950, 000 тис. грн.;
  18.  Придбання Асенізатору, б/у -  100 тис. грн.;
  19.  Придбання міні трактору – 221 тис. грн.;
  20.  Придбання мікроавтобусу – 1000,000 тис. грн.;
  21.  Придбання причепа на трактор, 2 шт, б/у – 100 тис. грн.;
  22.  Придбання навісного обладнання для міні трактору – 150 тис. грн.
  23. Придбання бочки асенізаторної для трактора – 200 тис. грн.
  24. Придбання косарки роторної – 30 тис. грн..

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь