Відділ освіти ,культури та спорту Виноградівської сільської ради інформує!
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ МАЄ БУТИ ОРГАНІЗОВАНИЙ З УРАХУВАННЯМ ЕПІДЕМІЧНОЇ СИТУАЦІЇ В РЕГІОНІ
Міністерство освіти і науки України оприлюднило розроблені інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у школах на 2020/2021 навчальний рік. Освітній процес у новому навчальному році має бути організований з урахуванням епідемічної ситуації в регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях.
У рекомендаціях визначено пріоритети роботи інклюзивно-ресурсних центрів та організації інклюзивного навчання в регіонах, що потрапляють до «червоної» зони епідемічної небезпеки. Так, у разі встановлення «червоного» рівня епідемічної небезпеки психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги можуть надаватись дітям з особливими освітніми потребами за допомогою дистанційних технологій.
За умови сприятливої епідеміологічної ситуації («зеленого», «жовтого» та «помаранчевого» рівнів епідемічної небезпеки у конкретному регіоні) інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ) можуть надавати послуги у звичайному режимі з дотриманням загальних протиепідеміологічних заходів:
-
провітрювання приміщення;
-
візуальної демонстрації дітям правил збереження дистанції, гігієни особистих речей тощо;
-
мінімізації використання спільних речей та іграшок;
-
недопущення харчування дітей з одного посуду.
Як зазначає МОН, відновлення корекційно-розвиткової роботи у 2020/2021 навчальному році має розпочатися з аналізу динаміки розвитку дитини, вивчення сильних сторін та позитивних змін, що має стати основою плану корекційно-розвиткової роботи як складової індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами.
Довідково.
Рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у школах на 2020/2021 навчальний оприлюднено на сайті МОН за посиланням.
За матеріалами Міністерства освіти і науки України