Кол - центр для звернення осіб, щодо попередження насильства та протидії торгівлі людьми
Наприкінці грудня 2019 р. Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 1145 «Про поширення експериментального проєкту із створення «єдиного входу» опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію на опрацювання звернень та повідомлень про/або від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або про загрозу вчинення такого насильства, відповідно до якої прийом звернень та повідомлень про/або від осіб, які постраждали від торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або про загрозу вчинення такого насильства здійснюється за телефонним номером 15-47.
Оператор кол-центру не просто фіксує звернення, чи переадресовує його до відповідних компетентних відомств, а й в онлайн-режимі може надавати психологічну допомогу потерпілим від насильства. Тобто, у разі потреби, людина отримає практичну інформацію, що робити і куди звертатись при виявленні загрози чи проблеми.
Сервіс цілодобово доступний за номером 15-47.
Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.
На «гарячій» лінії:
- надаються інформаційні, психологічні та юридичні консультації чоловікам та жінкам, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або з питань загрози вчинення такого насильства,
- надається психологічна допомога потерпілим від домашнього насильства жінкам, чоловікам, дітям.